پریز هوشمند
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

دنیا که عوض می‌شود، همه‌چیز را یکجا با خود عوض می‌کند. درست مثل سیل که می‌آید و زندگی را نابود می‌کند، دیجیتالی شدن باعث شده دیگر نه ما آن آدم‌های سابق باشیم و نه طرز زندگی‌ کردنمان مشابه قدیم‌ترها باشد. حالا هر جا که می‌روی صحبت از چیزهای هوشمند است. موبایل هوشمند، تلویزیون هوشمند، کارت هوشمند، خودروی هوشمند را همه شنیده‌ایم و در مورد راست یا دروغشان تا حدودی اطلاعات به دست آورده‌ایم. حالا اما بحث از خانه‌های هوشمند به میان آمده است. چنین خانه‌ای می‌تواند با در اختیار داشتن تعدادی وسیله‌ی جدید و دیجیتالی، زندگی را برای صاحبش ساده‌تر کند. می‌خواهید بدانید دقیقا چطور این کار را انجام می‌شود؟

 

با استفاده از پریز هوشمند خانه هوشمند رشت می‌توانید از راه دور وسایل خانگی‌تان را روشن یا خاموش کنید. این قطعه درست مثل یک مصرف‌کننده به پریز دیواری وصل می‌شود و در سمت دیگر یک پریز در اختیار شما قرار می‌دهد که خروجی‌اش کاملا قابل‌کنترل است. یک قطعه‌ی کاملا جمع‌وجور که روش استفاده‌ی ساده‌ای دارد و به‌راحتی به شما امکان می‌دهد تا تجهیزات برقی کوچکتان را به‌وسیله‌ی اینترنت از هر فاصله‌ای مدیریت کنید. مثلا صبح هر روز هنگامی که هنوز در بستر خواب هستید، موبایلتان را برمی‌دارید و چای‌ساز یا قهوه‌ساز و هم‌زمان با آن‌ها، توستر را روشن می‌کنید. حال همان‌طور که در حال مسواک زدن هستید، صبحانه‌تان در حال آماده شدن است. وقتی به آشپزخانه می‌آیید، می‌بینید که صبحانه تقریبا حاضر است. کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که برای روشن و خاموش شدن وسایل الکتریکی زمان‌بندی مشخص کنید و بگویید کدام وسایل در چه زمانی روشن و چه موقع از مدار خارج شوند. مثلا تعیین می‌کنید که در ساعت خاصی از شب، تلویزیونتان خاموش شود، چون در آن ساعت شما دیگر حتما به خواب رفته‌اید. درون پریز یک سنسور گرمایی وجود دارد که مانع از گرم شدن بیش‌ازحد وسایل الکتریکی می‌شود و هنگامی‌که دستگاهی جریان زیادی از پریز بکشد، پریز خودبه‌خود خروجی‌اش را قطع می‌کند. همچنین می‌‌تواند در مورد میزان انرژی برق مصرفی به شما اطلاعات بدهد و بگوید کدام دستگاه‌ چه میزان انرژی الکتریکی مصرف کرده است.

 

پریز هوشمند خانه هوشمند آلفا را به پریز دیواری وصل می‌کنید، با فشردن دکمه‌ی WPS ارتباط بین پریز و مودم به شبکه را برقرار می‌کنید، اپلیکیشن موبایل را نصب می‌کنید و با دنبال کردن مراحل ساده‌ای که در اپلیکیشن به نمایش درمی‌آید، کنترل وسایل برقی‌تان را به دست می‌گیرید. این قطعه راهکاری است برای خودکار کردن وسایل منزل و اگر به این کار علاقه دارید، از داشتن یک پریز هوشمند لذت خواهید برد و حتما نسبت به تهیه‌ی چند عدد از آن اقدام خواهید کرد.خانه ی هوشمند البته امکانات وسیع تری را در اختیارتان خواهد گذاشت . خانه هوشمند گلسار نمونه هایی از اجرای خانه هوشمند در گیلان می باشد

شما میتوانید از هر شهری که هستید نمایندگی خانه هوشمند را درخواست کنید. برای درخواست نمایندگی خانه هوشمند ابتدا شرایط آن را در سایت ما مطالعه نمایید. هوشمندسازی ساختمان تخصص ماست.

 

 





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند,هوشمند سازان,هوشمندسازی ساختمان,نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: